fbpx
Pepsieliot
Możesz się śmiać, ale i tak za kilka godzin
zmienisz swoje życie...
219 106 461
74 online
46 121 VIPy

Cukrzyca typu 1: być może istotne informacje!

Ważny disclaimer


Oświadczenie!

NIKT TUTAJ NIE NAMAWIA do niechodzenia do lekarzy, do niesłuchania lekarzyAni niczego NIE DORADZA!

Artykuł ma charakter czysto informacyjny! Jeżeli chcesz skorzystać z informacji w artykule, ROBISZ TO NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Zanim cokolwiek przedsięweźmiesz zalecam: UDAJ SIĘ DO LEKARZA! Takie jest prawo!


Czyli o suplementacji i nie tylko, gdyż:

Wyniki badań dowodzą, że pacjent powinien zaprzestać jeść kazeinę krowią! (6)

Kontrowersje i ewentualne groźby, ale póki co, kij z tym, bo ja chciałabym wiedzieć takie rzeczy.

Nikt mu nie podziękuje, nikt mu nic miłego nie powie …

W didaskaliach:

Kiedyś podałam listę roślin/ziół/naturalnych składników, które mogłyby pomóc w leczeniu cukrzycy typu 1 ( badanie na myszach z cukrzycą typu 1 i echinaceą (8), a było tego duużo więcej), jednak były szantaże/groźby od kilku rodziców (w tym szefowej organizacji) chorych dzieci, że ktoś odstawi insulinę i zrobi krzywdę dziecku.

Pomimo tego, że nie wierzyłam, aby ktoś tak postąpił bez kontroli sytuacji z lekarzem znającym się na rzeczy, jednak uległam presji i inni rodzice (w tym rządni takiej wiedzy) nawet nie zdążyli zapoznać się z artykułem.

Ostatnio (całkiem przy innej okazji) wpadłam na kolejny artykuł (tym razem z renomowanej strony Cancer Tutor, o której wspominam w mojej książce Leczenie Dobrą Dietą), z którym jednak postanowiłam podzielić się.

Być może też będę zmuszona usunąć ten artykuł.

na marginesie

Cytowane z artykułu, którego teraz już nie udaje się otworzyć, ani nawet odszukać! Ale może komuś się uda wchodząc na  cancertutor.com

Czy wiesz, że istnieją 2 produkty, które wyleczyły zaawansowane przypadki cukrzycy typu 1?

Oba zostaną omówione w tym artykule.

Jeden z tych produktów może odwrócić skumulowane skutki uboczne cukrzycy typu 1 lub typu 2.

Cukrzyca typu 1 jest w rzeczywistości zbiorem symptomów, co oznacza, że może być wywołana z różnych powodów.

Objawami jest brak insuliny we krwi.

Istnieje kilka czynników, które mogą powodować abnormalnie niski poziom insuliny we krwi.

Cukrzyca typu 1 jest bardzo ciężką chorobą i na tym się należy skupić.

Celowo pomijam pewne informacje na temat problemów zdrowotnych do których może doprowadzić ta choroba (są wymienione w linkowanym artykule, który się nie otwiera), ponieważ raz, że zapewne wszyscy zainteresowani o tym wiedzą, a nade wszystko dwa, żeby nie wzmacniać negatywnych emocji strachu i niewiary w polepszenie sytuacji. (…)

Wszystko można polepszyć. Tak działa prawo rezonansu we Wszechświecie.

Wysokie przyciąga wysokie, zaś niskie  yyy … sami sobie dopowiedzcie.

Uwaga:

Aspartam (np. Equal, NutraSweet, itp.) i cukier rafinowany bywają głównymi przyczynami depresji u osób bez cukrzycy.

Ponieważ przeciętny chory na cukrzycę konsumuje więcej aspartamu niż przeciętny, jest wysoce prawdopodobne, że aspartam jest PRAWDZIWĄ przyczyną depresji u diabetyków!

Chory na cukrzycę powinien bezwzględnie unikać aspartamu i wszystkich innych sztucznych substancji słodzących!

Wspólny motyw przewodni:

Powyższa lista pokazuje, że istnieje wspólny wątek powodujący większość powyższych stanów zdrowotnych.

Są to problemy z krążeniem, szczególnie w przypadku małych naczyń włosowatych.

Oczywiście kontrolowanie poziomu insuliny nie zapobiega problemom z krążeniem.

Podobnie, kontrolowanie poziomu glukozy u chorych na cukrzycę typu 1 nie zapobiega problemom krążenia.

Medycyna ortodoksyjna nie robi wszystkiego co mogłaby zrobić w kierunku zapobiegania poważnym powikłaniom związanym z cukrzycą lub wyleczenia cukrzycy.

Artykuł ten dotyczy zarówno zapobiegania niepożądanym skutkom jak i samego leczenia cukrzycy.

Znane są przykłady środków wspomagających leczenie niektórych przypadków cukrzycy typu 1, ale w większości przypadków alternatywna medycyna wciąż nie znalazła sposobu na jej skuteczne wyleczenie.

Metody leczenia opisane w tym artykule będą dotyczyć kilku różnych przyczyn cukrzycy Typu 1 i nakierują na zrozumienie w jaki sposób może dojść do cukrzycy oraz co prowadzi do skutecznego leczenia?

Pierwotna przyczyna cukrzycy typu 1 to słaby układ odpornościowy 

Dlaczego tak się dzieje? Aby to zrozumieć, należy przyjrzeć się narządom takim jak wątroba i trzustka.

Kiedy w tych narządach pojawiają się drobnoustroje i / lub pasożyty, przechwytują glukozę i inne pożywienie, niezbędne tym narządom. Dodatkowo, mikroby wydalają silnie kwaśne i całkowicie bezwartościowe mykotoksyny.

Przy zmniejszonym zaopatrywaniu w żywności i napływie bezwartościowych i kwaśnych mykotoksyn, narządy stają się osłabione.

Cały układ odpornościowy również staje się słaby.

To mikroorganizmy i pasożyty w narządach rozpoczynają łańcuchową reakcję zdarzeń, które powodują cukrzycę typu 1 

Układ odpornościowy może atakować własne komórki, ponieważ został osłabiony przez drobnoustroje i pasożyty w narządach lub przez drobnoustroje i pasożyty atakujące narządy bezpośrednio.

Rozwiązaniem w leczeniu cukrzycy typu 1 jest zabicie/usunięcie drobnoustrojów i pasożytów w narządach, ponieważ osłabione narządy wpływają na osłabienie całego systemu immunologicznego.

Do niektórych z drobnoustrojów, które mogą powodować cukrzycę typu 1, zaliczamy wirusa cytomegalii (z rodziny opryszczki [Herpesviridae lub herpeswirus] i może być związany z ospą wietrzną, mononukleozą zakaźną itp.), wirusa zapalenia wątroby typu C, enterowirusa, wirusa Ljungan i inne.

Ponadto kontrowersyjna dr Hulda Clark oświadczyła:

Alkohol metylowy zachęca trzustkowe przywry do potraktowania trzustki jako drugiego gospodarza.

To prowadzi do dysfunkcji trzustki, którą nazywamy cukrzycą.

Drobnoustroje i / lub pasożyty, takie jak przywry trzustkowe, mogą osłabiać układ odpornościowy lub mogą powodować dysfunkcję trzustki bezpośrednio.

Głównym problemem przy cukrzycy są drobnoustroje i pasożyty w narządach, które osłabiają układ odpornościowy lub bezpośrednio uszkadzają narządy.

Przypadki cukrzycy typu 1, wcześnie wykryte:

Podobno istnieją dwie substancje, wskazane w badaniach naukowych zdolne nawet wyleczyć cukrzycę typu 1, jeśli zostanie ona wykryta ODPOWIEDNIO WCZEŚNIE:

Są to niacynamid (witamina B3) i naturalna witamina E

Nie wiadomo dokładnie, jak koniecznie szybkie jest wykrycie cukrzycy.

Ogólnie rzecz biorąc, 80%  komórek beta jest martwych, zanim cukrzyca zostanie rozpoznana, więc każdy, kto przyjmuje insulinę krócej niż przez rok, powinien natychmiast wypróbować te dwie substancje.

Przeprowadzono pewne badania naukowe nad niacynamidem i cukrzycą typu 1 (1)

Cytat z badania:

… „Leczenie dużymi dawkami nikotynamidu (niacynamid, witamina B3) zapobiega lub opóźnia rozwój cukrzycy z niedoborem insuliny w kilku modelach zwierzęcych cukrzycy typu 1 i chroni komórki wysp trzustkowych przed działaniem cytotoksycznym in vitro.
W cukrzycy typu 1 o niedawnym początku podawanie nikotynamidu poprawia czynność komórek beta bez istotnego zmniejszenia zapotrzebowania na insulinę” …

Badania pozytywnych korelacji pomiędzy naturalną witaminą E i cukrzycą jest dużom przytaczam jedno z nich (2)

Cytat z badania, wniosek:

…”Suplementacja witaminy E odgrywa ważną rolę w opóźnianiu wystąpienia powikłań cukrzycowych, jak również w spowalnianiu postępu powikłań” …

Mleko i produkty mleczne i cukrzyca typu 1: raczej stop

W artykule (4) czytamy:

Mleko krowie zostało powiązane ze zwiększoną częstością występowania chorób autoimmunologicznych, W TYM CUKRZYCY TYPU 1! 

W tym badaniu (3) dowodzi się, że wczesne podanie dziecku mleka krowiego zwiększa ryzyko zachorowania na cukrzycę typu 1.

… „Rzeczywiście, badania kliniczno-kontrolne i prospektywne badania kohortowe sugerują, że ekspozycja na mleko krowie we wczesnym dzieciństwie jest środowiskowym czynnikiem ryzyka rozwoju cukrzycy typu 1” …

Pacjent z cukrzycą 1 powinien zaprzestać przyjmowania produktów mlecznych krowich (6)

Chodzi o kazeinę krowią, kazeina ludzka i kozia – w tym badaniu (6) nie znaleziono korelacji.

Dodatkowe suplementy:

Znane są dwie substancje, które naśladują działanie insuliny, co prowadzi do mniejszego zapotrzebowania na jej przyjmowanie.

  • są to cynamon (cejloński jest bezpieczny- mój dopisek)
  • i minerały jonowe w postaci płynnej.

Przyjmowanie obu tych suplementów może prowadzić do szybkiego zmniejszenia zapotrzebowania na insulinę.

Chociaż te dwie substancje nie należą do standardowej kuracji diabetyków, mogą być =korzystne dla pacjenta w trakcie leczenia.

  • kolejnym suplementem podobno skutecznym w leczeniu cukrzycy typu 1 jest kapsaicyna 

disclaimer

Oświadczenie!

NIKT TUTAJ NIE NAMAWIA do niechodzenia do lekarzy, do niesłuchania lekarzyAni niczego NIE DORADZA!

Artykuł ma charakter czysto informacyjny! Jeżeli chcesz skorzystać z informacji w artykule, robisz to na własną odpowiedzialność!

Zanim cokolwiek przedsięweźmiesz zalecam: UDAJ SIĘ DO LEKARZA! Takie jest prawo!


Badania:

(1) pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10097894/

(2) ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3552190/

(3) ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5518798/

(4) diabetes.co.uk/food/milk-and-diabetes.html

(5) pomocna strona: greenmedinfo.com/search/google-cse#gsc.q=milk,%20type%201%20diabetes

(6) greenmedinfo.com/article/beta-casein-a1-protein-variant-cows-milk-may-contribute-increased-risk-diabete

(7) greenmedinfo.com/search/google-cse#gsc.q=milk,%20type%201%20diabetes

(8) greenmedinfo.com/article/dietary-consumption-echinacea-mice-afflicted-autoimmune-type-i-diabetes-result

 

(Visited 7 771 times, 1 visits today)
-
Blog pepsieliot.com nie jest jedną z tysięcy stron zawierających tylko wygodne dla siebie informacje. Przeciwnie, jest to miejsce, gdzie w oparciu o współczesną wiedzę i badania, oraz przemyślenia autorki rodzą się treści kontrowersyjne. Wręcz niekomfortowe dla tematu przewodniego witryny. Jednak, to nie hype strategia, to potrzeba.
Może rzuć też gałką na to:

Dobre suplementy znajdziesz w Wellness Sklep
Disclaimer:
Info tu wrzucane służy wyłącznie do celów edukacyjnych i informacyjnych, czasami tylko poglądowych, dlatego nigdy nie może zastąpić opinii pracownika służby zdrowia. Takie jest prawo i sie tego trzymajmy.

Komentarze

  1. avatar Strawberry 16 lutego 2018 o 10:58

    A co z profilaktyką przeciwudarową? Moi rodzice zaczęli brać Acard (tak im poradziły pielęgniarki ze szpitala), a ja się martwię, że to więcej szkody niż pożytku przyniesie. Zamiast tego Kurkuma będzie lepsza? Chodzi pewnie przede wszystkim i rozrzedzanie krwi? Czy ta kurkuma GOLD STANDARD CURCUMINOIDS – 60kaps [Scitec] z Twojego sklepu Pepsi będzie ok? Musi coś być w kapsułkach, bo w innym przypadku nie będą pamiętać 😛

    1. avatar Jarmush 16 lutego 2018 o 14:52

      nie Sciteca, jak zjesz kup This is BIO

      1. avatar Strawberry 16 lutego 2018 o 16:08

        Jeszcze go nie kupiłam, wolałam się poradzić najpierw 🙂 A kurkuma this is bio jest w kapsułkach?

        1. avatar Jarmush 16 lutego 2018 o 17:45

          nie, to sproszkowany pokarm/przyprawa

    2. avatar grzegorzadam 21 lutego 2018 o 11:57

      Acard (tak im poradziły pielęgniarki ze szpitala), a ja się martwię, że to więcej szkody niż pożytku przyniesie. ”

      To prawda.

      http://www.pepsieliot.com/proste-sposoby-naturalnego-rozrzedzania-krwi/
      http://www.pepsieliot.com/paradoks-wapnia-i-niepozorna-witamina-k2/

  2. avatar Ruda 16 lutego 2018 o 11:04

    Pepsi,czy wiesz o jakimś świetnym naturopacie w Łodzi?

  3. avatar Kaki 16 lutego 2018 o 12:22

    Pepsi i Emanuelo – bardzo przydałby się (myślę) wpis o tym, jak zminimalizować straty witamin i minerałów z soków i koktajli, które chcemy zabrać ze sobą do pracy. Ja marzę o tym, żeby je tam pić, ale tego nie robię, bo wydaje mi się, że po kilku godzinach wypiję jedynie jakąś martwą zupę z utlenionych antyoksydantów. Jak to jest? Są magiczne triki? Np. wrzucić tam witaminę C czy E albo jeszcze coś, o czym nikt nie wie, a Wam przychodzi do głowy?

    Owocki <3

    1. avatar grzegorzadam 21 lutego 2018 o 11:58

      Np. wrzucić tam witaminę C czy E ”

      Dobry pomysł, i pij nie stresując się 😉

      1. avatar Kaki 21 lutego 2018 o 13:55

        Dziękuję grzegorzuadamie 🙂

  4. avatar Gabi Orchita 16 lutego 2018 o 13:26

    Nie podejrzewałam że za kulisami bloga spotykasz się z taką wrogością i potężnym „Nie” od innych żyjących w swoim schemacie. Ja ten artykuł przetłumaczę kumpeli z pracy, która czasem patrzy na mnie jakbym miała trzy głowy ale czasem weźmie sobie coś do serca. Ma chore dziecko z typem 1.
    Do tych co sądzą że zjedli wszystkie rozumy, co to szkodzi poszerzyć horyzonty? Decyzja ostateczna co zrobicie i tak zależy od was więc proszę zostawić artykuły Pepsiaka w spokoju. Bo potem dochodzi do sytuacji, że chce wrócić do zapisanego posta a posta nie ma 🙂 Peace
    Pozdrawiam Peps

    1. avatar Jarmush 16 lutego 2018 o 14:48

      <3

    2. avatar grzegorzadam 21 lutego 2018 o 12:01

      Kup dziewczynie w prezencie, jak lubisz ją

      ”Leczenie dobrą dietą” Pepsi

      I Waltera Lasta
      http://docplayer.pl/6996092-Walter-last-jak-wyleczyc-sie-z-cukrzycy.html

      Kto wie?

      1. avatar Gabi Orchita 22 lutego 2018 o 00:07

        Geraldine to irlandka i nie kuma po polsku, ale książką obdarowałam dwóch rodaków , osoby które przeczytają że zrozumieniem i u których nie będzie pełnić funkcji podkładki pod chwiejący stół ;))

        1. avatar grzegorzadam 24 lutego 2018 o 21:01

          Gabi, książka jest niby napisana jak 'krowie na rowie”, ale nie nie ma szans, aby zrozumiał ją ktoś bez podstaw ………… Tłumacz, uratujesz perę istnień,,, Wiem coś o, tym, tylko w familii mam… swoje doświadczenie na tępotę telewizyjną.. Bądź dzielna moja Droga. To misja 🙂 Prawie jak Templariusze ! 🙂

          1. avatar Gabi Orchita 27 lutego 2018 o 00:49

            Hahaha, coś w tym jest. Każdy tańczy swój taniec 🙂

  5. avatar Okoń 16 lutego 2018 o 14:07

    A jak się pozbyć tak uciążliwych wirusów czy bakterii o których tu mowa ?

  6. avatar Chmurka 16 lutego 2018 o 14:37

    dziś w sklepie zielarskim natknęłam na Twojego zagorzałego fana:-) opowiadał z wielką pasją jak to przy pomocy zdrowej diety i suplementacji wyleczył się z chorób i że już nigdy nie pójdzie do lekarza;-) To było niesamowite, zupełnie się nie spodziewałam, że nagle powie 'pepsieliot’ (tak jakbys była jakąś znaną celebrytką:)), wtedy i ja się włączyłam do rozmowy:-). Miło było zobaczyć, że masz taki pozytywny wpływ na ludzi. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    1. avatar Jarmush 16 lutego 2018 o 14:47

      🙂

  7. avatar Malgosia 16 lutego 2018 o 14:54

    I prawidłowo,że zamieściłas Pepsi… ten wątek. Nie rozumiem rodziców,którzy sprzeciwiali się w sumie pomocy. Czy to im tak pasuje? Choroba u najbliższych?! Może chodzi o zasiłki, które im przyznają z uwagi na c.1 Licho wie o co chodzi. Bo są i tacy rodzice. Zamiast cieszyć się, że można próbować coś zrobić z tą chorobą, popróbować… Chyba ,że lekarze kombinują bo biznes jest biznes.
    Ty tylko opisujesz temat, podpowiadasz a czy rodzić skorzysta z inf..i zagłębi się w temat a uważam ,że powinien, to już jego decyzja.
    Bardzo mocno popieram umieszczenie artykułu o cukrzycy typu 1. ?
    Wielkie NIE dla rodziców, którzy neguje temat. Wstyd dla takich rodziców czy lekarzy. Należy robić wszystko i szukać wyjścia by coś z tą chorobą zrobić.

    J. Zieba mówił o ojcu,który miał odwagę wstać i powiedzieć,że dziecko zostało wyleczone z c.1 metoda oczywiście niewygodna dla lekarza. Dlatego trzeba probowac innymi metodami niż farmaceutyki. Pozdrawiam …

  8. avatar Ana Irdas 17 lutego 2018 o 11:34

    Dzięki wielkie za te cudeńka. Jestem takim wlaśnie poszukującym rodzicem, ale rozumiem zmartwienia innych odnośnie robienia głupot. Sama znam takich rodziców, którzy po przeczytaniu jednego artykułu pozjadali wszystkie rozumy, co niestety było bardzo szkodliwe dla ich latorośli. Temat cukrzycy typu 1 jest mi coraz bliższy. Moje dziecię zostało „zdiagnozowane” niecałe 3 miesiące temu i od razu zaszufladkowane jako „choroba do końca życia”, „nieuleczalne”, „nic nie da się zrobić”, „trzeba nauczyć się z tym życ”. Nie jest łatwo niestety znaleźć kogoś, kto już zna się na temacie i poprowadziłby w odpowiednim kierunku. Odpowiednie badania, odpowiednie protokoły, monitoring postępów itd. Na dzień dzisiejszy nie czuję się kompetentna, aby robić to samej. Na lekarzy liczyć niestety nie można (co najwyżej na donos od nich do opieki społeczej) Medyczne ludziki nie lubią, ale to bardzo nie lubią pytań odnośnie „choroby” i zastosowanego „leczenia” przez nich. „Ja tak mówię, bo jestem „lekarzem” i koniec.” Ale i też niektóre naturopaty zachowują się w ten sam sposób. Nie poddaję się. Poszukuję dalej.

  9. avatar Haneczka 17 lutego 2018 o 13:58

    Pepsi ma dużo racji! Odkąd czytam bloga i stosuję wiele jej rad problemy z chorobami w mojej rodzinie zniknęły. Dzieci nie chorują mi w ogóle. Ale do czego zmierzam- moja chora na cukrzyce tupu 1 koleżanka stosuje już miesiąc raw food i co się okazało -bierze już połowę mniej insuliny ( brała 49 jednostek na dobę teraz bierze około 23). Schudła, wygląda zdrowo , ale co ciekawe mówi,że zniknęły jej dolegliwości wątrobowo -żołądkowo -jelitowe.Zmobilizowała mnie do surowej diety, bo wygląda jak nigdy dotąd i mówi,że cukrów takich fajnych nie miała od 20 lat. Tak bym chciała, żeby wyleczyła się całkowicie, żeby się okazało że trzustka się zregeneruje ,bo przecież Viktoria Boutenko twierdzi, że na surowej diecie jej syn się wyleczył z cukrzycy typu 1. Czekam z niecierpliwością co będzie dalej. Sam fakt zminejszenia insuliny jest dla niej bardzo motywujący. Ja nie rozumiem ludzi, którzy nie wypróbują a krytykują

    1. avatar Jarmush 17 lutego 2018 o 14:27

      z miłością

  10. avatar Kasia 19 lutego 2018 o 07:21

    Mój syn choruje na ct1 od 2,5 roku. Ciągle próbuję. Ma 13,5 roku, bierze około 23 j insuliny na dzień. Wierzę, że się uda, chociaż kuracja na razie kosztuje nas około 3 tysięcy miesięcznie. Jest na diecie. I dziwię się rodzicom, którzy twierdzą, że lepiej, żeby dziecko jadło normalnie, bo i tak ma wystarczająco trudne życie z ct1. Mój syn nigdy nie jadł tego, co ludzie nazywają normalnym. Po 2,5 roku leczenia udało sie doprowadzić do sytuacji, że w nocy prawie nie potrzebuje insuliny – bierze od 0 do 0,1 j na godzinę. Oby więcej takich wpisów. Są rodzice, którzy chcą pomóc dziecku 🙂

    1. avatar Jarmush 19 lutego 2018 o 08:54

      <3

      1. avatar grzegorzadam 21 lutego 2018 o 12:18

        Odśwież ten świetny wpis o cukrzycy 🙂

        1. avatar Szejbal 24 lutego 2018 o 10:24

          Tak, tak i jeszcze raz TAK <3

    2. avatar grzegorzadam 21 lutego 2018 o 12:17

      poczytaj, obejrzyj Lasta i Sircusa:

      https://youtu.be/ybZNlkZSCyA

  11. avatar Szejbal 24 lutego 2018 o 10:23

    Ooo! Wreszcie cosik o typie 1! LOVE Pepsi WIELKIE! Czekałam. Nawet kiedyś maila wysłałam z prośbą o tamten dawny zlikwidowany wpis o typie 1. Ale pewnie zaginął w czeluściach internetu.
    A dla mnie ta wiedza jest bardzo cenna.
    (Czy jakoś można mieć dostęp do tamtego Twojego artykułu? Bardzo mi na tym zależy, bo szukam informacji)
    DZIĘKUJĘ! <3

    1. avatar Jarmush 24 lutego 2018 o 10:49

      wtedy dałam się zastraszyć, ale znajdę go w koszu, a jak go nie będzie, napiszę jeszcze raz i żeby było jasne, w tym wpisie nie było żadnego produktu z naszego sklepu, tam były wymienione głównie rośliny, już tak dobrze nie pamiętam

  12. avatar Malgosia 6 marca 2018 o 13:36

    Pepsi jeszcze raz BRAWO i szacunek za artykul???
    A możesz dołączyć w temacie o C1 żeby skomplikowac, CELIAKLIE? Często i gęsto idą w parze. Znam dziewczynę 17 łatkę,która choruje od dzieciństwa na jedno i drugie. Dziewczyna chodzi z pompą insulinowa i do tego ta celiaklia. Patrzeć tylko jak tarczyca chora przypaleta się, bo to takie częste trio.

    1. avatar Jarmush 6 marca 2018 o 13:40

      <3

    2. avatar grzegorzadam 7 marca 2018 o 17:19

      Dziewczyna chodzi z pompą insulinowa i do tego ta celiaklia.”

      Organizm rozregulowany na maxa, najpierw testy:
      http://www.pepsieliot.com/lista-podstawowych-badan-ktore-pomoga-ci-ruszyc-ze-skrzyzowania/

  13. avatar Malgosia 8 marca 2018 o 03:57

    Taaa. Testy. Oczyszczanie z pasożytów, szczególnie wątroba, toksyn etc. Potem Wit D3, i reszta suple, wszystko zgadza się. .
    Cały kompleks B. Dieta warzywna i stopniowe wprowadzanie pokarmów. Ale to już końcówka całej pracy.
    Wiem,że te są trudne dolegliwości do wyleczenia. Teoretycznie wiem mniej więcej co zrobić. Praktycznie – na sobie bym zrobiła całą procedurę. Zbyt mała mam wiedzę żeby na kims. Ale chętnie poslalabym matkę z dzieciakiem do kogoś kto zalany się tym przypadkiem.
    Zdania są podzielone. Gerson twierdzi ,że 1 jest niewyleczalna. Ja osobiście uważam,że chyba każda jest do wyleczenia zważywszy jaka maszyna jest organizm. Kwestia wiedzy.

    Czy po 15 latach z C1 i celiaklii można powalczyć czy czasem nie jest to mocno zaawansowane? Organizm jest młody bo ma 17 lat.

    1. avatar grzegorzadam 8 marca 2018 o 09:24

      Organizm jest młody bo ma 17 lat.”

      Co jest niewyleczalne?

  14. avatar Malgosia 8 marca 2018 o 04:01

    Zastanawiam się, która pozycja…może Lasta? Tej akurat w domu nie mam ale zdaje się opisuje też 1. Cukrzycę w rozumieniu obu.
    Jeszcze jakaś pozycję mógłbyś Grzegorz zaproponować?

    1. avatar grzegorzadam 8 marca 2018 o 09:17

      Jak na cukrzycę, to Lasta o cukrzycy np.

  15. avatar Malgosia 8 marca 2018 o 04:21

    No i teraz do Ciebie Pepsi zapytanie.
    .przeczytałam link,który podał mi Grzegorz. Czyli w książce ” Leczenie dobra dieta” Twojego autorstwa rozumiem…, są informacje dot min badań. Diety etc. Treść jest preludium do zaawansowanych kroków w tym konkretnym przypadku? Później Last itd? Chce skompletować literaturę w szczególnie tym temacie.

  16. avatar Hania 16 marca 2018 o 16:58

    ciekawa jestem czy na surowej diecie odbudował się u kogoś zwapniony trzon trzustki ? czy to jest w ogóle możliwe?
    skoro na surowej diecie tracą się guzy, a organizm się regeneruje (nawet dziury w zębach zdarza się że znikają) to teoretycznie trzustka też powinna się zregenerować?!

    1. avatar Jarmush 16 marca 2018 o 18:11

      zęby to tylko odrastają Zelandowi 🙂

      1. avatar grzegorzadam 16 marca 2018 o 18:21

        I pacjentom-dziadkom dr Bołotowa.. 😉
        U niego wszystko możliwe 😉

    2. avatar grzegorzadam 16 marca 2018 o 18:15

      Teoretycznie kazde zwapnienia podlegają remisji.
      Po pierwsze magnez, B6, cytrynian wapnia i zioła w protokołach
      oraz surowe jedzenie z enzymami.

  17. avatar Hania 17 marca 2018 o 17:03

    ale jakie zioła?

  18. avatar Agnes 18 marca 2018 o 20:40

    Mój syn zachorował na cukrzycę typu I gdy miał 3 latka,po ciężkiej infekcji.Rok później zdiagnozowano celiakię.Teraz ma 12lat.Jest ciężko,ale cukrzyca jest wyrównana.Artykuł jest ciekawy,bo pokazuje alternatywę dla utrzymywania przy życiu sztuczną insuliną.Syn zawsze był ruchliwym dzieckiem,a to bardzo pomaga + zdrowa dieta.

    1. avatar grzegorzadam 19 marca 2018 o 08:49

      Przykra sprawa, ale nie można zawieszać rękawic:

      ”Leczenie dobrą dietą” Pepsi

      Walter Last
      http://docplayer.pl/6996092-Walter-last-jak-wyleczyc-sie-z-cukrzycy.html

      ”Głównym celem naszej pracy są alternatywne metody leczenia, które mogą pomóc zarówno cukrzycy typu 1, jak i typu 2 utrzymać kontrolę nad cukrzycą. Pierwszorzędną rzeczą, której będziesz potrzebować, jest magnez, który ma kluczowe znaczenie dla kontrolowania poziomu cukru we krwi, zmniejszenia oporności na insulinę i zmniejszenia stanu zapalnego, który jest obecnie uważany za jedną z głównych rzeczy, które utrzymują ataki autoimmunologiczne na nasze komórki beta. Polecamy również wodę z wodorowęglanu magnezu, jod, kanabidiol, płynne nasiona, spirulinę i PEMF. Dieta jest również krytyczna Dr Sircus opowiada się za zastosowaniem diety o bardzo niskiej zawartości węglowodanów lub surowej żywności.”

      http://drsircus.com/diabetes/

  19. avatar Agnes 19 marca 2018 o 10:11

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.Rok temu syn miał niski poziom magnezu we krwi.Uwagę na to zwróciła pielęgniarka,nie lekarz diabet. czy gastro.Syn szybko rósł,ale bardzo wolno przybierał na wadze.Po podaniu magnezu jego waga wzrosła o 2kg w ciągu miesiąca(nadal jest szczupły i wysoki).Na 5 urodziny dostał trampolinę(zajmuje połowę jego pokoju) i codziennie z niej korzysta od 7 lat.Może się ruszać bez względu na pogodę.Dziękuję za link,cały czas eksperymentuję,więc chętnie skorzystam.Pozdrawiam

    1. avatar grzegorzadam 19 marca 2018 o 11:14

      syn miał niski poziom magnezu we krwi.Uwagę na to zwróciła pielęgniarka,nie lekarz diabet. czy gastro”

      Widzisz sama, że powierzanie zdrowia w ręce takich ignorantów. IGNORANTÓW,
      jest niebezpieczne.

      Magnez , jak, mówi dr Sircus jest równoważny tlenowi, bez niego nie
      ma np. fotosyntezy, nawet dzieci to wiedzą, w organizmie ludzkim odpowiada za 700 procesów metabolicznych, nie 300 jak podejrzewano, a biedny mały pacjent cierpi, bo ktoś NIE ZNA PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW DIAGNOSTYCZNYCH!
      Oni tylko insulina i glukoza, po zniszczeniu nerek – dializy….
      O wodorowęglanie sodu wiedzą tylko tyle . że odkwasza żołądek 😀

      Trzustka i selen, bardzo ważne:
      https://www.facebook.com/drsircus/photos/a.466640823359801.110187.454057217951495/529705133720036/

      I nie jest żadnym usprawiedliwieniem niewiedza, lekarz ma OBOWIĄZEK
      się kształcić, obowiązek moralny i zawodowy.
      Niestety kształci się akwizytorów do przepisywania szkodliwej chemii.

      1. avatar Agnes 19 marca 2018 o 17:43

        Niestety to prawda.Obowiązkowe wizyty u diab. w poradni co 1,5 miesiąca polegają na wypisaniu recept i „wszystko dobrze?,to dobrze”.Gastroenterolog co 0,5 roku – brak przeciwciał – super,tak trzymać,dozobaczenia.Trzeba brać sprawy w swoje ręce.Dobrze,że jesteście☺

      2. avatar Maria Budzińska 30 lipca 2020 o 07:04

        Panie Grzegorzu co zrobić syn 18 lat 1,5 roku że zdiagnozowana cukrzyca 1 bez insuliny na diecie i suplementach :GABA, bitter mellon czarnuszka, magnez, Wit d3+k2, kurkumina, b complex. Wyniki w normie jeszcze, ale zaczynają spadać powoli co robić? Co włączyć jeszcze. Syn już zrezygnowany bardzo samopoczucie w dół. Boi się brać insulinę i jej skutków. Bardzo schudł bo i na diecie cały czas. Bardzo proszę niech Pan doradzi co włączyć, pozdrawiam serdecznie.

  20. avatar Malgosia 22 marca 2018 o 10:29

    A no właśnie. Grzegorz bardzo ważna kwestie poruszyles, magnez i cukrzyca.
    Ciekawe, który z tych madralowala lekarzy zlecą badanie poziomu Mg i Ca. Pomijam b ważna poziom Wit d. Flora bakteryjna w jelitach. Dokładnie jak napisała Agnes. Co półtora m- ca diabetolog = leki, czyli zagluszanie a nie leczenie a co pół roku gastrolog, chyba jeszcze sprawdzają czy żołądek jest, trwa po tylu lekach.
    Wiecie, szlag mnie jasny trafia na tych debili, sorry za dosanddosandnosc ale ile dzieciaków męczy się z c1 bo te nieuki, lenie śmierdzące nie chcą leczyć tylko kasiore bić.
    Gdzie ich przysięga, empatia….?!

    1. avatar grzegorzadam 22 marca 2018 o 11:37

      Ciekawe, który z tych madralowala lekarzy zlecą badanie poziomu Mg i Ca. ”\

      Nawet gdyby, te badania z krwi o niczym nie mówią.

      Z badania pierwiastkowego kpią- szrlataneria..

      A dopiero zależności pierwiastkowe DAJĄ OBRAZ funkjonowania organizmu.
      Z dużą dokładnością, ale musi to być profesjonalne badanie również.

      Cukrzyca jest już CHOROBĄ NR1 na świecie.
      nawet fachowcy nie widzą tych zależności.

      Do czego prowadzi odwodnienie z notorycznymi brakami magnezu i zakwaszenie
      organizmu.
      Powiedz to lekarzykowi w przychodni 😉

  21. avatar Malgosia 22 marca 2018 o 10:35

    Rozumiem też strach rodziców co będzie jeśli…..np odstawie leki.
    Ale nie rozumiem rodziców, którzy nic nie chcą z tym robić. Czy aż tak czują się bezsilni, zrezygnowani?
    Bardzo mało mówi się o cukrzycy 1. Jakby temat hermetyczny. Przeraża mnie to.

    1. avatar Jarmush 22 marca 2018 o 11:05

      Nawet nie wolno mówić, zostałam zaszantażowana, a co to było, podałam listę 12 naturalnych ziół i pokarmów

  22. avatar Malgosia 22 marca 2018 o 12:13

    Ach….ręce tak mocno opadają, że nie mają siły na głupotę. Cóż….grunt, że powoli coś się rusza a tak prawdę pisząc, to chyba te mądrzejsze i tym samym wlasciwsze podejście do zdrowia chyba się zmienia na lepsze ale po cichu.w sensie nieoficjalnie. Dobre i to.

  23. avatar Alina 25 marca 2018 o 22:54

    Mój przyjaciel już od prawie 20 lat choruje na cukrzycę typu 1, niestety obecnie z licznymi powikłaniami i jest u progu dializ. Żałuję, że kiedyś nie mieliśmy dostępu do takich artykułów… 🙁

  24. avatar agnieszka 2 kwietnia 2018 o 12:08

    – ludzie się boją odzywać, pisać o własnych doświadczeniach – bo jak to nie brać insuliny???
    Fakt jest taki że trzustka jest i pracuje, prawda że osłabiona i atakuje ją własny układ odpornościowy – ale można pomalutku wszystko ustabilizować dietą – potrzeba czasu i cierpliwości.
    Jest też lekarka Dr. Ewa Bednarczyk- Witoszek, która też wypowiada się na ten temat – w bardzo innowacyjny i ciekawy sposób.

  25. avatar Ula 29 września 2018 o 11:57

    U mojej wnuczki 2,5 roku kilka dni temu wykryto cukier 300, obecnie przebywa z córką w szpitalu gdzie co 2,5 godz jest kłuta na poziom cukru a potem do insuliny, pompa kosztuje dobra 17 tys ale w tym wszystkim cierpi dziecko. procedura jest rodem z Oświecimia. Już zapowiedzieli, że do końca zycia co 2 godz klucie, mam wrażenie, że biorę udział w horrorze. Córka jest załamana, szukamy alternatywnych metod, dzwoniłam do Czerniaka, pisałam do Ziębyi nic. Trudno się dostać. Pomóżcie, może macie podobne doświadczenia, namiar na mądrego naturopatę. One mieszkają w Gdańsku.Jak ktoś ma kontakt do lekarza typu Czerniak to proszę o udostępnienie.

    1. avatar Agnieszka 29 września 2018 o 13:59

      Mój syn zachorował na cukrzycę typu I, gdy miał 3 latka – teraz ma 12lat.Proszę w wyszukiwarce w internecie wpisać:Gdańsk cukrzyca typu I-może wnuczka dostanie się na badania.Pozdrawiam

  26. avatar Mama 22 stycznia 2019 o 21:28

    Dzięki za wpis o ct1. Wierzcie mi jest sporo rodziców walczących dietą, a nie insuliną, znam kilku takich i sama do nich należę. Insulinę córka brała ok miesiąc, ale gdyby nie dieta, wiadomo suplementy, to nadal musiałaby ją brać.

  27. avatar Anko 17 sierpnia 2019 o 19:25

    Czy jest ktoś kto stosuje 811/post przerywany w cukrzycy typu 1?

    1. avatar Jarmush 17 sierpnia 2019 o 21:39

      nie wiem Kochana, nie chcę nikomu zaszkodzić

  28. avatar Niki 2 lutego 2020 o 22:37

    Pepsi proszę pomóż, od dawna Ciebie czytam (mam nawet Twoją książkę) a teraz jestem pod ścianą i potrzebuję pomocy. Zacznę od początku… jeszcze w grudniu 2018 byłam względnie zdrowym człowiekiem, w styczniu 2019 dostałam atypowego, lekoopornego zapalenia płuc i lekarka nafaszerowała mnie 5 antybiotykami w 4 tygodnie. W trakcie „leczenia” dostałam grzybicy języka i całego układu moczowo-płciowego o ukł. pokarmowym już nie wspomnę. Ogólnie od marca do września tępiłam ogólnoustrojową candidę i nawet udało mi się jej pozbyć, dopóki w listopadzie nie podłapałam od córki wirusowego zapalenia spojówek. Od tamtego czasu mój organizm zwariował i podejrzewam, że mam stan przedcukrzycowy albo cukrzycyę typu 1. Objawy – wielomocz, częstomocz (rano po oddaniu moczu moja waga potrafi spaść nawet o 2 kg), ciągłe pragnienie, nagłe chudnięcie (nawet 0,7 kg na dobę) i utrata tkanki tłuszczowej. Najbardziej dotkliwe skutki były po znacznym spożyciu tłuszczów, wypiciu białej herbaty albo silnym stresie. Dodam, że cały czas ze względu na candidę i mój zrujnowany organizm jestem na diecie o niskim indeksie glikemicznym (od kwietnia 2019 nie miałam cukru w ustach). Mam już znaczną niedowagę a lekarka, która ostatnio skierowała mnie na serię badań patrzy się na mnie jak na wariatkę bo wszystkie wyniki mam w normie. Cała morfologia idealna, tarczyca, glukoza na czczo, lipaza, amylaza w normie. Pech chciał, że dzień przed oddaniem krwi do badań ważyłam już dramatycznie mało (47 kg przy 167 cm) i poratowałam się końską dawką szałwi (2x 2 saszetki), po kilku godzinach ku mojemu zdziwieniu częstomocz ustał, następnego dnia na czczo glukoza spadła mi z 93 do 80 (cukier mierzę codziennie glukometrem) a insulina wynosiła 3,81 µIU/ml (śmiem twierdzić że jej poziom wzrósł dzięki szałwi), waga 2 dni później + 1 kg. W moczu nic nie wykryto ale jego ciężar był za niski – 1,011 (ponoć przy takiej wartości paski diagnostyczne czasami się mylą) a ph 5. Dla lekarki oczywiście wszystko w normie (nawet mocz) i usłyszałam, że i tak się dobrze trzymam i że mam zacząć wszystko jeść. Więc spróbowałam, upiekłam ciasteczka bezglutenowe z cukrem kokosowym, zjadłam może kilka w ciągu 2 dni a dzisiaj glukoza na czczo 111. Podejrzewam, że gdybym normalnie wszystko jadła mój cukier na czczo jednoznacznie wskazywałby cukrzycę. Spotkałaś się kiedyś z czymś takim? Nie wiem co mam dalej z sobą począć, piję WU, jod, biorę selen, magnez, wit. D i już nie wiem co dalej… Udało mi się dobić do 49 kg, szałwię mogę pić max 2 tygodnie i właśnie ten okres się kończy. W jakich ilościach mam brać witaminy B3 i E, czy w moim przypadku coś jeszcze?

  29. avatar Lily500 17 września 2022 o 10:54

    Pepsi jakie dawki proponujesz B3 I E? Jestem zdiagnozowana jako słodka od kilku tygodni a T1 juz 2 tyg w tym już na insulinie. Ten Stan może trwa rok lecz czułam się ok a wyszło niechcàco 220 na czczo. Odrazu ucięłam pospolite węgle I teraz zostało mi produkty mleczne. Jak usłyszałam w szpitalu co mi proponujà jeść I pić – o zgrozo (cola zero i kromka chleba przed spaniem) gdzie mój cukier jest bardzo wysoki I jak mogę im ufać? Szok. Szukam sposobu I dziękuję Ci za światełko w tunelu <3

    1. avatar Pepsi Eliot 17 września 2022 o 22:23

      Brałaś już B3? masz dużego flesza?

      1. avatar Lilly500 18 września 2022 o 15:56

        Bralam wiele miesiecy temu ok 1.5 roku temu- mialam uderzenia goraca kilka razy tylko wieczorem a mialam duzo stresu tego czasu i jakos intuicyjnie zamowilam.

  30. avatar Arek 27 lutego 2023 o 11:54

    Czytałem to badanie z niacynamidem i wit. E. Nikt się tam nie wyleczył, nie ma też mowy o nabiale. Jeśli chodzi o jakieś inne (tajne) badanie, proszę o podanie szczegółów na jego temat.
    PS. od diagnozy mijają 2 lata, niemal od samego początku przyjmuję duże dawki obu w/w i z niczego się nie wyleczyłem.

    1. avatar Pepsi Eliot 27 lutego 2023 o 14:40

      bo te badania znikają od 2019, nawet nie udało mi się teraz go odszukać na CancerTutor, trochę uaktualniłam wpis dla Ciebie, może będzie jakaś podpowiedź, a widziałeś ten stary film Cousensa? https://youtu.be/t46FhQTYpxM
      wygląda dobrze, ale czy Cousens ma rację? Ten film kiedyś sprawił, że przeszłam na rawfood

      1. avatar Arek 23 marca 2023 o 20:34

        Ale ten film jest o CT2, która wynika ze stylu życia/odżywiania. Na CT1 chorują nawet niemowlaki, które miały do czynienia tylko z mlekiem matki.

        1. avatar Pepsi Eliot 24 marca 2023 o 12:51

          Tak, co jadła matka jest bardzo istotne, w ciąży i przed

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sklep
Dołącz do Strefy VIP
i bądź na bieżąco!

Zarejestruj sięZaloguj się

TOP

Dzień | Tydzień | Miesiąc | Ever
Kategorie

Archiwum