fbpx
Pepsieliot
Możesz się śmiać, ale i tak za kilka godzin
zmienisz swoje życie...
219 106 841
115 online
46 121 VIPy

ADHD, czy po prostu brak magnezu?

Wzmożona nerwowość dzieci, często diagnozowana jako ADHD i w pewnych przypadkach traktowanych nawet psychotropami

W dzisiejszym świecie dzieci bardzo często mają silne niedobory magnezu, a to może właśnie skutkować taką wzmożoną nerwowością. I może się okazać, że właśnie ten niedobór jest przyczyną kłopotów Twojego dziecka. Wprawdzie zaraz poniżej podam listę naturalnie bogatych w magnez produktów spożywczych, ale nawet dieta bogata w magnez może nie pomóc i trzeba będzie wprowadzić suplement magnezowy. I odpowiednio naładować dziecko magnezem.

Lista kilku produktów szczególnie bogatych w magnez:

  • spirulina
  • kelp
  • zielone warzywa, jak brokuły
  • nerkowce
  • pekan
  • pestki dyni
  • melasa
  • gryka
  • pełne zboża

Tylko jeden produkt aby dostarczyć niezbędnych substancji odżywczych Tobie i Twoim najbliższym.
Bez względu na STYL ŻYCIA! 

IDEALNY PRZY WYCHODZENIU Z NAŁOGU!
Do szejka po treningu, do 4 szklanki, gdziekolwiek sobie życzysz!

Wegańska mieszanka organicznych superpokarmów.
100% organiczny HYPERFOOD This is BIO został zaprojektowany aby dostarczyć Ci
JAK NAJWIĘCEJ SUBSTANCJI ODŻYWCZYCH z pełnowartościowej, naturalnej żywności.

Twoje 11 SUPER POKARMÓW w jednym!!


Suplementy magnezu dla dzieci

Dzieci mają cienką skórę i bardzo dobrze udaje się suplementacja przezskórna

Aby zwiększyć spożycie magnezu u dzieci zadziała dodanie pełnego kielicha soli Epsom (ok pół szklanki) do ich wieczornej kąpieli. Ma to niezwykle uspokajający i odtruwający efekt, który jest szczególnie korzystny dla nadpobudliwych dzieci. Można użyć chlorku magnezu.

O ile nie są nadwrażliwe na Sól Epsom, gdyż zawiera siarkę.

Najprostszym sposobem, aby podać magnez dziecku jest użycie cytrynianu magnezu, który można łatwo mieszać w czystym sokiem owocowym, bez większego wpływu na smak.

Jabłczan magnezu też jest wskazany.

Można podawać również chlorek magnezu w dawkach, o których  na podstawie opracowania dr. Sircusa

Ile magnezu dziecko powinno brać?

Zalecane RDA/dzienne minimalne spożycie, to:

  • W wieku 1-3 lat: 80 mg
  • W wieku 4-8 lat: 130 mg
  • W wieku 9-13 lat: 240 mg

Jednak opierając się na tym, co mówią eksperci w tym dr. Leo Galland, autor Superimmunity dla dzieci, najlepiej, gdyż z największymi korzyściami zdrowotnymi jest podać dziecku dawkę większą niż RDA.

Okazuje się, że według dr. Medycyny Leo Gallanda, nadpobudliwe dzieci mogą potrzebować aż 6 mg magnezu na kilogram masy ciała dziennie

W każdym przypadku należy rozpocząć od podawania małych dawek i zwiększać przez okres kilku dni, aby uniknąć rozstroju żołądka dziecka.

Dzieląc całą zalecaną ilość magnezu na 2-4 dawki dziennie, co jest zalecane dla optymalnego wchłaniania.

Luźne stolce mogą być sygnałem, że dziecko bierze zbyt dużo magnezu całościowo, lub po prostu, że ilości muszą być jeszcze bardziej podzielone na mniejsze dawki.

Uwaga

Jeśli dziecko jest już przy dawkach podzielonych nadal ma częste i luźne stolce, należy poziom dawek obniżyć.

Wyeliminowanie niedoboru magnezu u dzieci jest procesem wieloetapowym i należy też zwrócić uwagę, na zmniejszenie stresów u dziecka, bardzo unikać przetworzonej żywności śmieci i cukru rafinowanego.

Magnez może się okazać właśnie tym najbardziej dynamicznym elementem, który uzdrowi Twoje dziecko i da wytchnienie dla Ciebie i Twojej rodziny.

(Visited 16 029 times, 1 visits today)

Komentarze

  1. avatar Lucjan 12 lutego 2014 o 22:24

    „Piękny” magnez jest w chlorofilu! Polecam każdą zieleninę (niegotowaną,oczywiście!), nie wierzę w żadne badania kliniczne wchłaniania magnezu! Żadna firma farmaceutyczna raczej nie zrobi badań bez patentu! A patent to niekoniecznie najprostsza droga…
    Swoją drogą szkoda Twojego czasu na jakieś S., na tv, na jakieś mroczki (jak mawiał J.N.)! Popularność jak populizm, jak disco polo…, a prawdziwa wartość da radę!

    1. avatar pepsieliot 13 lutego 2014 o 06:53

      Lucjan, to moja sprawa, na co przeznaczam czas wolny, wielbię ploteczki i basta !! 🙂

      1. avatar Lucjan 13 lutego 2014 o 10:42

        No, kto nie lubi ploteczek?! Gdzieżbym śmiał się wtrącać na co przeznaczasz wolny czas! (Choć wolałbym, byś pisała, tworzyła! ;))

    2. avatar QQ 13 lutego 2014 o 10:04

      Wał z takimi badaniami to w przypadku chelatów, które przyrównywano do wchłaniania związków nieorganicznych.
      Cała reszta jest udowodniona i udokumentowana pod warunkiem,że kupuje się leki magnezowe (cytrynian,mleczan),a nie suplementy – suplement może wypuścić na rynek każdy i nie musi udowadniać,że działa.

      Co ciekawe oczywiście w liście na 1wszym miejscu spirulina – zapewne dostępna w każdym sklepie ale o np. Muszyniance cisza (137mg/1l),a wode przecież i tak pić trzeba.

      1. avatar pepsieliot 13 lutego 2014 o 13:01

        QQ wręcz przeciwnie, musisz zatwierdzić suplement, udowodnić że był uznany za pożywienie przed 1993, a najczęściej na własny koszt wykonac badania we wskazanej przez GIS i tylko tam, placówce, co mnniej wiecej kosztuje 10 000 zło za najprostsyz suplement. Więc najlepiej sprowadzać nie wiadomo skąd i nie oclone. Albo tak jak robią duże firmy, z najtańszego surowca a cała kasa wprowadzona jest w marketing.

        1. avatar QQ 13 lutego 2014 o 16:26

          I na tym się kończy udowadnianie. Suplementy nie wymagają badań klinicznych potwierdzających działanie,a co jest niezbędne do uzyskania statusu leku.

          1. avatar pepsieliot 13 lutego 2014 o 17:58

            Suplementy to ńie leki to odżywianie, ale nie kontynuujmy tej rozmowy, plisss

  2. avatar MartaWeganka 12 lutego 2014 o 23:17

    Nie wiem, kto pani P., S. i pan K. Znaczy, dobrze ze mną. Żyjemy. Naprawdę.

    1. avatar pepsieliot 13 lutego 2014 o 06:54

      Ale ja wiem 🙂 Wiem wiem moich książek też nie czytacie, bo jesteście ponad to 🙂

  3. avatar Basia 13 lutego 2014 o 10:13

    Mam w rodzinie taki przypadek, dziecku pomogło odstawienie laktozy, którą wcześniej wypijał litrami, rodzice widzą wyraźną zmianę w zachowaniu gdy tylko powracają mleczne produkty. Od dłuższego czasu dieta prawie wegańska, niskotłuszczowa, czasem jajka i nie ten chłopak.

    1. avatar grzegorzadam 25 kwietnia 2017 o 07:33

      Tutaj artykuł Lasta o zgubnym wpływie laktozy-galaktozy:
      http://www.pepsieliot.com/dziecko-w-tym-male-kaszle-co-ma-robic-skolowana-matka/

  4. avatar ewa ta co zawsze 14 lutego 2014 o 08:37

    Pepsi czy ty za mało magnezu dziś nie masz 😉
    A poważnie to dzięki za przypomnienie o soli do kąpieli.

    1. avatar pepsieliot 14 lutego 2014 o 10:41

      Ewo diagnoza słuszna 🙂

  5. avatar terapiastrategiczna 4 kwietnia 2014 o 13:01

    Dzieki PepsiEliot. Potwierdzam moje przypuszczenia, ze bardzo czesto bez tabletek tez sie da zmienic zachowanie dziecka. Gora zdrowe odzywianie!

    1. avatar pepsieliot 4 kwietnia 2014 o 14:09

      Terapio dzięki i zdrówka życzę 🙂

  6. avatar kasko 6 kwietnia 2014 o 23:33

    Na nadpobudliwość, i to taką, która również wybudza dziecko kilka razy w nocy, u nas sprawdziło się całkowite wywalenie z diety cukrów rafinowanych. Zero białej mąki, białego ryżu, cukru rzecz jasna, o słodyczach nie wspiminając. Mąka tylko razowa, makarony razowe, ksylitol. Dziecko zaczęło przesypiać calutkie noce, a w dzień jest dużo spokojniejszy, potrafi się koncentrować i ma super kontakt wzrokowy. Przy okazji dzień w dzień obalamy mity, jakoby banany były źródłem zła i brzydkiego cukru – maluch uwielbia banany, zjada nawet po kilka naraz – i nic;)) a dać mu jedną tylko kromkę bułki – pochody nocne jak w banku!

    1. avatar kasko 6 kwietnia 2014 o 23:37

      ale koniecznie spróbuję tę sól. dzięki za info o niej 🙂

    2. avatar pepsieliot 7 kwietnia 2014 o 05:52

      kasko dzięki i pozdrawiam 🙂

  7. avatar beta 15 marca 2015 o 14:34

    Nadpobudliwość ruchowa…hmmmm : u moich synów „leczyłam” zmianą diety (rotacja zbóż i mlecznych, najważniejsze to znacząco ograniczyć spożywanie cukrów prostych, obserwacje zachowań po posiłkach, fiboodpowiedzi) i terapią zajęciową (próbowałam ich zainteresować różnymi wypełniaczami czasu, ale nic na siłę, wszystko w ramach zabawy i tyle ile chcieli). Przy dwóch alergikach na różne rzeczy to wyzwanie. Stresu nie da się wyeliminować z życia. I jakaś cząstka jest go nam potrzebna. Odpoczynek i „nicnierobienie” też jest potrzebne. Niedawno okazało się, że ADHD zostało wymyślone przez Eisenberga dla…kasy. I co Ty na to ?pozdrawiam

    1. avatar Iwona 28 marca 2015 o 13:23

      „Niedawno okazało się, że ADHD zostało wymyślone przez Eisenberga dla…kasy.” – dla kasy w tym sensie, że zaczęto zarabiać na masowym truciu dzieci psychotropami, mającymi na celu „wyciszenie” ich (dzieci). Najśmieszniejsze jest to, że psychiatrzy, mówiący, że nie ma czegoś takiego, jak ADHD, jednocześnie wciskają rodzicom ww prochy. Z doświadczenia wiem, że moje dziecko ma problemy, które pokrywają się z definicją ADHD i jest mi wszystko jedno, jak to się będzie nazywało i co ktoś na ten temat będzie mówił :), bo moje dziecko i wiele innych, mają problem. Wiem, że bardzo pomaga dieta bezglutenowa, bezmleczna i bezcukrowa. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne… w domu, bo niestety, czasem w szkole syn się na coś niedozwolonego połakomi :(.

      P.S. pepsieliot – Artykuł o magnezie bardzo ciekawy i pomocny. Dziękuję.

  8. avatar fiona 9 maja 2015 o 17:03

    bardzo zainteresowały mnie twoje artykuły.
    mam nieco inny problem- dziecko autystyczne drugie faktycznie adhd.
    badałas moze kiedys sprawę autyzmu?

    1. avatar pepsieliot 9 maja 2015 o 17:35

      tak badałam, mam trochę mądrych materiaŁów o autyzmie, będzie q
      wpis

  9. avatar ana 17 maja 2016 o 18:21

    Mam pytanie odnośnie tekstu tu zamieszczonego cyt. „aby zwiększyć spożycie magnezu u dzieci jest dodanie pełnego kielicha soli Epsom do ich wieczornej kąpieli”. Chciałabym zastosować coś takiego u dziecka, ale co oznacza słowo kielich? O jaką objętość chodzi? Z góry dziękuję za odpowiedź.

  10. avatar Dags 17 maja 2016 o 20:41

    Czy idzie „przedawkować” kąpiele w soli Epsom? Kąpie dzieciaki 3 razy w tygodniu mniej więcej. Na pół wanny (dla dzieciaków to dużo wody), dodaję 2 szklanki Epsom.

  11. avatar Jane 25 maja 2016 o 07:10

    Sorki – zgubiłam się jak widać: siarczan Mg to inaczej sól Epsom? I to dodawać do kąpieli? Bo już nie wiem skąd, słyszałam i stosuję chlorek Mg do kąpieli i robienia oleju magnezowego – PLEASE, co lepsze, jak to jest: zamiennie można? Pepsi – oświeć mnie 🙂

  12. avatar EmCa 8 września 2016 o 09:06

    Ale jaki magnez dla dzieci? U Ciebie w sklepie nie ma. Kapsułek dzieciom nie dam.

    1. avatar pepsieliot 8 września 2016 o 09:25

      będzie we wrześniu sól magnezowa, o której piszę. Drugim ważnym elementem przy ADHD, mega ważnym, jest słaba flora bakteryjna jelit. Koniecznie zadbaj o odbudowę dobrej flory bakteryjnej, a problemy znikają zaraz

      1. avatar Madzia 28 marca 2019 o 20:21

        Pepsi zakupiłam kids vitek Tib co by do tego dokupić u Ciebie jeśli chodzi o suplementacje dziecka z nadpobudliwością? piszesz o florze jelitowej masz coś u siebie typowo dla dzieci (syn 10 lat). Kids vitek 1 dziennie starczy( wcześniej dawałam mu połowę green and fruits tib)? moczy stopy w chlorku magnezu ale chciałabym tez doustnie coś.

        1. avatar Jarmush 28 marca 2019 o 22:04

          Nie wystarczy, muszą być 2 i 2 omega 3 kids TiB dla dzieci. Nadpobudliwość to owszem magnez i dieta. Przede wszystkim nie łączyć cukru z tłuszczem, dużo pysznych surowych roślin. Nie ma pasożytów?

  13. avatar EmCa 16 września 2016 o 20:58

    Zanabyłam ten olejek i nie mogę używać, ponieważ: moją córkę szczypie bardzo, mnie upierdliwie, męża znośnie, syna prawie znośnie. Why???

    1. avatar grzegorzadam 16 września 2016 o 21:40

      Olejek zawsze szczypie przy dużych niedoborach .
      Im większy tym większe szczypanie.
      Z czasem nieprzyjemny efekt zanika.

      Do kapieli można dodawac i siarczan (Epsom) i chlorek Mg.
      Dr Sircus na podstawie swoich doświadczeń w szczególnych przypadkach terapeutycznych
      zalecał nawet do 2 kg na wannę.

      1/2 kg na wannę systematycznie jest ilością wystarczajacą.

      Równie dobre efekty wykazuje moczenie stóp w mocno ciepłej wodzie w misce z dodatkiem
      1/2 szklanki chlorku lub siarczanu.
      Już po miesiącu na podstawie badań dr Normana Sheally nastepuje wyrównanie drastycznych niedoborów
      i regulacja wielu innych czynników zdrowotnych.
      Szczegóły w podręczniku o magnezie.

      Rewelacyjne efekty dają inhalacje za pomocą nebulizatora magnezem, sodą, nadtlenkiem wodoru, glutationem (mukowiscydoza!)
      jodem i DMSO.

      W USA stosowane z powodzeniem:

      .-”W niektórych krajach nebulizatory sprzedawane sa tylko na receptę, a to z tego względu, że inhalowana mgiełka dociera bezpośrednio do układu krwionośnego, wiec jest to przestroga, z jak poważną strategią mamy do czynienia.
      Przy pomocy nebulizatora osiągamy prawie taki sam rezultat co w przypadku INIEKCJI, gdyż substancje lecznicze przenikają bezpośrednio do układu krwionośnego.
      Zatem urządzenie, które pozwala zmienić lek w aerozolową mgiełkę, ma w sobie potencjał, by ratować ludzkie życie.. (…) ”

      1. avatar Avatar 21 października 2018 o 19:30

        Witaj grzegorzadam, idę na skróty i pisze tutaj bo lada chwila dojedzie mój nebulizator i zaczynam spowrotem inhalacje u dzieci, sezon się zbliża a u młodego (1rok) podejrzewają astmę – wystarczy lekkie przeziębienie i zaraz świszczy i charczy, od tygodnia regularnie kąpie dzieci w chlorku mg (pół szklanki), soli himalajskiej (1/3), sodzie (1/4), dodaje olejek sosnowy i trochę wody utlenionej – chłopaki kąpią się razem. Suplementuje witaminami a do nosa i gardła woda 0,5%. Pytanie o inhalacje mam, chciał bym połączyć te z woda utlenioną, magnezem, soda, dmso w jakiś logiczny sposób ale żeby było mało i krótko bo ciężko to u nas idzie dlatego najlepiej wszystko w jednej inhalacji.. pomożesz co począć? Dodam ze od kiedy przerzuciłam się na magnez i wodę utleniona zarzegnismy w tym tygodniu początki przeziębienia bez leków. Nie chce żeby przy kolejnej infekcji pakowali w młodego salbutamol i nebbud czy berodual ):

        1. avatar grzegorzadam 22 października 2018 o 06:35

          Nie chce żeby przy kolejnej infekcji pakowali w młodego salbutamol i nebbud czy berodual ):”

          Rodzice decydują (jeszcze? bo w usa już nie bardzo)

          Nie mieszaj wszystkiego, czytałeś te tematy?
          https://www.pepsieliot.com/dziecko-w-tym-male-kaszle-co-ma-robic- skolowana-matka/
          https://www.pepsieliot.com/glutation-rozpylany-nebulizator-trafia-razu-celu- przelom-leczeniu/
          https://www.pepsieliot.com/uzywac-nadtlenku-wodoru-h2o2-nebulizatorze/
          https://www.pepsieliot.com/jak-wyleczyc-wirusowe-zapalenie-pluc-w-3- godziny/

          Przy astmatycznych objawach, masz w pierwszym linku art. Waltera Lasta o galaktozie-
          bardzo ciekawe.

          1. avatar Avatar 22 października 2018 o 09:08

            Dzięki wielkie, ten glutation wydaje się być ciekawy – ten co Pepsi ma (liposomalny) nadaje się?

            Jeszcze mogę decydować dlatego szukam (: ale nie mając wcześniej jakiejkolwiek wiedzy inhalowałam jak zalecał lekarz itd. bo jak inaczej bym rzekła – teraz wiem ze można inaczej, a napewno dotarło do mnie ze przede wszystkim trzeba zbudować dobre podstawy do zdrowia – i leczy się potem łatwiej o ile jest co leczyć. Mam nadzieje ze za jakiś czas po pierwszym świadomym sezonie chorobowym będę mogła podzielić się swoim doświadczeniem dla tych co jeszcze wątpią. Pozdrawiam!

          2. avatar Jarmush 22 października 2018 o 14:06

            liposomal nie nadaje się do inhalacji

          3. avatar grzegorzadam 26 października 2018 o 19:51

            jaki jest poziom wit.D ?
            To podstawa wszystkiego.

  14. avatar Fat-one 27 kwietnia 2017 o 19:03

    Jako posiadacz ADHD trochę bawią mnie wasze wypowiedzi. FYI leki na ADHD nie mają „wyciszać” dzieci tylko wręcz pobudzać strefy w mózgu odpowiedzialne za hamowanie nagłych impulsów.

  15. avatar Agnieszka 13 grudnia 2017 o 14:11

    Ja od lekarza w „medycynie holistycznej” po badaniu rezonansem.magnetycznym usłyszałam, że syna (ADHD + wiele zaburzeń SI) pobudzają alergeny w: pszenicy, jajku kurzym, mleku krowim, kurzu i plesni w ziemi do kwiatów. Zrobiliśmy istny rock’n’roll mieszkaniowy (zero firan, dywanów, kwiatow, kurze na bieżąco), kulinarny (wykluczenie tych produktów z diety), oraz masę innych badań (w tym.na pasożyty) + oddczulanie na aspergillusa, kurz. Poziom: magnezu, B12, żelazo, tarczyca w normie.
    I to wszystko przez prawie 2 lata sprawiło, ze syn o wiele lepiej śpi, nie tak szybko się irytuje, lepiej przyswaja wiedzę w szkole (oceny 4).
    Wiele filmów które oglądałam (Co wiem.o ADHD) mówi, że jest to choroba mózgu, on po prostu inaczej „pracuje”.

    1. avatar Jarmush 13 grudnia 2017 o 14:24

      nie ma żadnej choroby ADHD, Twoje dziecko jest zdrowe, daj mu magnezu, kąpiele z solą Epsom TiB, lub chlorkiem magnezu http://www.pepsieliot.com/adhd-czy-po-prostu-brak-magnezu/ , http://www.pepsieliot.com/jak-po-co-i-ile-brac-magnezu-czyli-mega-wazne-porady-doktora-sircusa/

      też mieszaniem cukru prostego z tłuszczem w diecie,

      1. avatar grzegorzadam 13 grudnia 2017 o 16:34

        Racja, jak nie pomoże usuwanie glinu.

      2. avatar Agnieszka 14 grudnia 2017 o 07:47

        Pepsi, ja Cię czytam, i pod wieloma Twoimi artykułami podpisuje sie obiema łapkami 😉 Ale niestety muszę ściągnąć Cię na ziemię. Zaburzenia przetwarzania, zaburzenia centralnego układu nerwowego, czy układów zmyslowych to co innego niż niedobor witamin. Janwiem, że teraz jest moda na „pochłanianie” witaminy D, wi. C, magnezu, żelaza,, B12 etc. Ale zaburzenia o ktych pisałam wyżej, to nie tylko skutki życia plodowego ale i porodu czy okresu niemowlecego. Spora część zaburzeń może mieć przyczynę genetyczną. Są też teorie z Totalnej Biologii. Nie chcę tutaj robić wykładu. Brakuje mi tu przytoczenia linków z badań, odniesień do innych artykułów – co większość blogerów robi.
        Aż się boję, że za kilka miesięcy przeczytamy, że Alzheimera, Parkinsona, chorobę FAS, wyleczymy suplementacją.
        Polecam Ci trochę filmow dokumentalnych, w których wypowiadają się sami chorzy na ADHD, Neurolodzy, oraz pokazane są wyniki badań mózgu tych ludzi czy różnice.. Link do darmowego filmu http://m.cda.pl/video/161003069
        Ale jest jeszcze kilka „perełek filmowych”, które bazują na badaniach genetycznych.
        Druga pozycja godna uwagi to „ADHD -epidemia XXI wieku.

        1. avatar Jarmush 14 grudnia 2017 o 08:03

          Kochana siedzisz w matrixie medycznym po uszy, gość który wymyślił ADHD przyznał się, że to ściema,

          „Aż się boję, że za kilka miesięcy przeczytamy, że Alzheimera, Parkinsona, chorobę FAS, wyleczymy suplementacją”

          Oczywiście że tak, już się to dzieje, kurkuma , olej kokosowy, i zapobieganie

          1. avatar Agnieszka 14 grudnia 2017 o 08:22

            Nie, nie siedze w matrixie, pisalam Ci, że zaufałam medycynie holistycznej, naturalnej i zawsze szukam „mózgu w dupie” jak mówią moi znajomi 😉 Drąże temat, wierce dziurę i mam.swoje przemyślenia. Masz prawo mieć swoje zdanie o suplementacji, ale czy interesujesz się neurobiologią, neuropsychologią, etc ?
            Kolo wymyślił ADHD bo chciał, jak mafia farmaceutyczna zbijać na tym.kasę. Doskonale wiesz po co jest chemioterapia czy szczepionki i kto to wymyślił, bo to też mafia farmaceutyczna zbija na tym.kase. Przekonasz się za kilka lat, że sama suplementacja nie działa. Ludzie będą i tak umierać na nowotwory, nawet po wlewach z witaminy C czy oleju CBD, bo zniszczony chemią, fluorem, rtęcią, aluminium organizm nie będzie miał.szans na odbudowę.

          2. avatar Jarmush 14 grudnia 2017 o 10:45

            wiesz że w swojej wypowiedzi zastosowałaś klasyczny sofizm? Odwróciłaś rzecz do góry ogonem. Pozdro

        2. avatar grzegorzadam 14 grudnia 2017 o 08:35

          Nie chcę tutaj robić wykładu. ”

          Nie rób, badacze udowodnili, że większość zdecydowana tych zaburzeń to zatrucia metalami i toksynami , nic nie ma do tego GNM czy inna biologia.
          Oczywiście, ze takie objawy można leczyć oczyszczaniem-chelatacją, to jest logiczne i spójne, następnie
          uzupełnianiem brakujących elementów.

        3. avatar grzegorzadam 14 grudnia 2017 o 08:37

          Neurolodzy, oraz pokazane są wyniki badań mózgu tych ludzi czy różnice..”

          Jeszcze tylko dodaj, jakimi środkami neurolodzy to leczą.
          Nie wiem jak można ”wyleczyć” braki magnezu np. ?
          cZY WITAMIN Z GRUPY ”b”?

    2. avatar grzegorzadam 13 grudnia 2017 o 16:32

      że jest to choroba mózgu, on po prostu inaczej „pracuje”.”

      Tak, bo pobrał aluminium ze szczepionek, rtęć, to generator alergii wszystkich.
      https://youtu.be/C66vZhd4a7A
      Analizę włosa warto zrobić.

  16. avatar markus 15 stycznia 2018 o 14:59

    A może tak zastosować „mocarny tandem” czyli magnez+medyczna marihuana (oczywiście odpowiednia odmiana) o którym pisze dr. Mark Sircus w swojej książce Lecznicza Marihuana. U nas działa to znakomicie:))
    A polscy lekarze tylko psychotropy widzą:((

    1. avatar grzegorzadam 15 stycznia 2018 o 15:49

      ”U nas działa to znakomicie:)) ”

      Możesz szerzej ? 😉

  17. avatar Agnieszka 23 stycznia 2019 o 07:33

    a jak mam Wasz chlorek magnezu? mogę dawać dziecku 7 lat? i Ile? pół łyżeczki? Waży 23 kg. Miewa skurcze, chciałabym zacząć podawać żeby sprawdzić czy powodem jest niedobór magnezu.

    1. avatar Jarmush 23 stycznia 2019 o 10:12

      przede wszystkim do kąpieli stóp, lub dodawać 100 ml do wanny, możesz posmarować mu łydki oliwą magnezową. A tutaj masz ilości do ewentualnego picia, chociaż dzieciom najlepiej podawać magnez przez skórę. https://www.pepsieliot.com/jak-po-co-i-ile-brac-magnezu-czyli-mega-wazne-porady-doktora-sircusa/

  18. avatar Ela 27 maja 2022 o 23:17

    HEj a co polecacie na stwierdzone Adhd w wieku dorosłym ?Zupełny brak koncetracji ,napięcie wewnętrzne ,nie objawiające sie nadruchliwością ,Podany od lekarza stymulator pomaga ogarnąć myśli ,ale jak pomóc naturalnie ?

    1. avatar Pepsi Eliot 28 maja 2022 o 05:54

      Uzupełnienie braków odżywczych to podstawa (4 szklanki, MAGNEZ, jaki masz poziom elektrolitów, generalnie badania z tej listy masz jakieś? https://www.pepsieliot.com/lista-podstawowych-badan-ktore-pomoga-ci-ruszyc-ze-skrzyzowania/, i BIEGANIE, rozładowuje napięcie wewnętrzne, to aktywna medytacja, generalnie praktyki duchowe

  19. avatar Hermiona 28 grudnia 2022 o 20:58

    Pepsi, a co sądzisz o ADHD u dorosłych? Tez magnez? Czy ADHD u dorosłych nie istnieje tylko nazywa się nerwicą?

    1. avatar Pepsi Eliot 29 grudnia 2022 o 10:18

      Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi PRAWDOPODOBNIE może się pojawić u dorosłych, i wcale nie muszą to być dzieci (przed 12 rokiem życia) z tak zwanym w pełni oznaczonym ADHD.

      W nowozelandzkim badaniu (https://www.psychiatrictimes.com/view/adult-onset-adhd-raises-questions – tłumacz Google świetnie daje radę) wzięło udział 27 dorosłych z ADHD, którzy nie mieli pełnego zaburzenia w dzieciństwie. Szybki przegląd tych przypadków sugeruje, że inne zaburzenia mogły powodować problemy z koncentracją, które zgłaszali ci pacjenci. 4 Konkretnie, 10 pacjentów miało zaburzenia zachowania w dzieciństwie; 15 miało zaburzenia związane Z UŻYWANIEM SUBSTANCJI jako dorośli; a 15 szukało leczenia poważnych zaburzeń psychicznych jako dorośli.

      Dwa inne badania, które dotyczyły RZEKOMYCH przypadków ADHD rozpoczynającego się w wieku dorosłym, wykazały , że większość przypadków (93% do 95%) można lepiej wyjaśnić zaburzeniami snu, zaburzeniami związanymi z używaniem substancji lub innym zaburzeniem psychicznym.

      Czyli znerwicowanie, osobowości bordelaine, czas manii w dwubiegunówce, UŻYWANIE SUBSTANCJI, etc raczej zdecydowanie częściej niż jakiś tam ułamek z ADHD

      A braki magnezu mogą skutkować napadami wściekłości, agresji, nieodpornością na hałas np uliczny

  20. avatar Hermiona 29 grudnia 2022 o 13:13

    Dziękuję Pepsi, na Twoją ekspertyzę zawsze można liczyć.
    Dobrze, mam wiec nieco więcej jasności. Kilka razy w życiu dostałam komentarz jakobym miała ADHD. Najczęściej kiedy nie słyszałam o czym mowa na zebraniu czy wykładzie, choć widziałam, ze usta osoby mówiącej poruszają się. To tak jakby moj mózg kompletnie nie rejestrował tego, co mnie nie interesuje. A jeśli już, to musi się to dziać równocześnie z jakąś czynnością fizyczna. Inaczej jako jedyna kompletnie nie jestem w stanie powtórzyć o czym była mowa na zabraniu. Jestem hiper wyczulona na hałas np. harmider wśród kilku osób mówiących jednoczenie, reklamy czy najgorsze ze wszystkich – ruchu ulicznego.
    Próbuję w takim razie magnezu – może to pomoże mi funkcjonować jak innym.

    1. avatar Pepsi Eliot 29 grudnia 2022 o 13:53

      z pewnością poprawi sytuację, ale możesz też być w tej absolutnej mniejszości ADHD, przekuj to na złoto, patrz Kuba Wojewódzki 🙂

      1. avatar Hermiona 30 grudnia 2022 o 14:37

        Pepsi, podpowiedz proszę jakie dawki tego magnezu zrobiłyby różnice? I czy przypadkien nie jest to wręcz wskazane, gdy jednocześnie moj TSH wynosi 2,2? 😅 (oczywiście lekarz twierdzi, ze wszystko cacy) Kuba jest genialnym ekstrawertykiem – moj introwertyzm zazdrości baaaardzo tego stanu.

        1. avatar Pepsi Eliot 30 grudnia 2022 o 16:16

          Rób 4 szklanki zgodnie z przepisem i dodatkowo przed snem 1 cytrynian magnezu TiB
          A ile bierzesz D3 z K2? bo D3 wręcz zżera magnez

          1. avatar Hermiona 30 grudnia 2022 o 17:28

            Biorę po kropelce D3 z protokołem K, czyli ta dawka dla dorosłej osoby. Ale bolą mnie nogi a rwanie jest szczególnie irytujące w nocy. Myślałam, ze to wina żylaków ale to pewnie brak magnezu. Nie wiedziałam ze D wręcz zżera magnez – jesteś kopalnią wiedzy, Pepsi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sklep
Dołącz do Strefy VIP
i bądź na bieżąco!

Zarejestruj sięZaloguj się
Reklama

KIDS VITEK TiB® To suplement diety W SPECJALNYCH MAŁYCH kapsułkach przeznaczony DLA DZIECI W celu uzupełnienia niedoborów witamin i minerałów. Dostarcza kompleks witamin: A, B1, B2, B3, kwasu pantotenowego, B6, kwasu foliowego, B12, C, E, D3, Oraz minerałów: wapń, MAGNEZ, potas, cynk, mangan, żelazo, selen, chrom, jod, molibden i krzem.

TOP

Dzień | Tydzień | Miesiąc | Ever
Kategorie

Archiwum